Дата

29 май 2025

Локация

Общо

80

За събитието:

Какво се случва с електронната търговия в света, Европа и България?

2025 е година на тектонични промени в глобалната онлайн търговия. Политиките на Тръмп, нарастващото напрежение между Китай и САЩ, продължаващата експанзия на Temu и Shein, но и новите играчи като Trendyol и Zalando в Източна Европа… всички те вече създават нова реалност, която не търпи пасивно наблюдение.

На 29 май в рамките на половин ден, по време на Mediaposte Trend Watching: Ecommerce ще разкрием кои са ключовите тенденции, които ще оформят онлайн търговията. Ще обсъдим и конкретните последствия от това за българския пазар.

-- Как глобалната геополитика ще пренареди пазарите и логистиката?

-- Какви са реалните последствия от политиките на Тръмп за българските онлайн търговци

-- Ще оцелеят ли родните играчи под натиска на големите платформи

-- Може ли Trendyol да се превърне във водещ маркетплейс за региона?

-- Какво се случва с доверието на потребителите и как да го спечелите в ерата на AI и нарастващо чувство за несигурност?


Защо да участвате?

За кого е събитието?

Ако се занимавате с:

-- онлайн търговия (B2C или B2B),

-- логистика и доставки,

-- маркетинг в дигитални канали,

-- технологии за търговия (маркетплейси, AI, CRM, имейл маркетинг и др.),

-- стратегическо планиране и растеж,

това събитие ще ви даде реална картина, валидни прогнози, базирани на данни, както и приложими стратегии.


Регистрация

Как случващото се около нас ще промени вашия бизнес?

5 причини да участвате:

-- Ще разберете какво идва, преди да е дошло.

-- Ще научите кои са заплахите, от които трябва да се пазите.

-- Ще откриете нови възможности и идеи за разрастване в България и чужбина.

-- Ще срещнете хора със същите въпроси и ще намерите отговорите.

-- Ще си тръгнете с практически идеи, които да приложите веднага.


Програма

Сутрешно кафе и регистрация

Електронната търговия в региона: какво стана през 2024 г.?

Станислава Бандрова, "Медияпост Хит Мейл"

The China Factor: Temu, Shein и продължаващата им експанзия в Европа

Милена Рамчева, управител на "Метрика"

Маркетплейс сблъсъци: Zalando, Trendyol и битката за Източна Европа

Христо Радичев, управител на "Медияпост Хит Мейл"

Trump 2.0 и глобалната търговия: шанс или заплаха?

Елена Грозева, "Медияпост Хит Мейл"

Българската онлайн търговия на кръстопът: как да оцелеете между великани?

Христо Радичев, управител на "Медияпост Хит Мейл"

AI, доверие & конверсии: какво наистина работи онлайн днес?

Валентина Минчева, "Медияпост Хит Мейл"

За нас

Медияпост Хит Мейл България е специализирана агенция в областта на директния и дигитален маркетинг, промоционални кампании и програми за лоялност, онлайн търговия и международни продажби, част от френската група „La Poste“. Компанията предлага широко портфолио от услуги за бизнеси, които искат да се развият на местен или международен пазар, да увеличат продажбите си и да бъдат разпознаваеми сред потенциалните си клиенти.

През 2015 г. „Медияпост Хит Мейл“ придобива мажоритарен дял в дружеството „Метрика“. Новата компания в групата специализира в кол-център услуги (телемаркетинг, обслужване на клиенти, инфо-линии и др.) и фулфилмънт за електронни магазини.

Над 20 отлични професионалисти с изключителни умения ще се погрижат за това вашата поредна кампания да е не само по-успешна, но и да ви осигури чудесна основа за последващо общуване с потенциалните или настоящите ви клиенти.  





Регистрация

Локация

Упътване

Контакти

гр. София
бул. Петър Дертлиев 25, ет. 2

events@mhm.bg

(+359) 2 962 86 29

Упътване